ADR - Evropská dohoda o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (z Accord Dangereuses Route), ukládá podmínky přepravy nebezpečného nákladu. Dohoda ADR vznikla v roce 1957 v Ženevě a ČSSR k ní přistoupila v roce 1987. Upravuje jakým způsobem je možno zboží přepravovat, bezpečnostní normy apod. Rozděluje zboží podle tříd nebezpečnosti. Podobnou dohodou je RID - dohoda o přepravě nebezpečných věcí po železnici.
Dohoda ADR stanovuje a třídí nebezpečné látky a předměty podle jejich nebezpečných vlastností, stanovuje podmínky pro jejich přepravu, balení a značení a předepisuje používání a vyplňování stanovených průvodních dokladů. Stanovuje požadavky na zabalení kusu, zápisy do přepravních dokladů, dopravní prostředky včetně technických požadavků na vozidlo podle jednotlivých tříd a dále ustanovuje další pravidla jako omezení množství přepravovaných věcí, dozor nad nimi, způsob stání a parkování v noci atd.
ROZSAH PRACÍ "QEMS" s.r.o.:
Varianta I. - hodinová sazba a rozsah činností
V případě, že nám zašlete Vaší poptávku, rádi Vám zpracujeme cenovou nabídku, která bude upravena pro konkrétní rozsah činností, které jsou pro Vás relevantní a budou naceněny hodinovou sazbou + uvedením nákladů na dopravné.
Činnost |
Počet hodin |
Školení osob podílejících se na přepravě ADR (nakládce, vykládce, plnič, balič, skladník, manipulant, administrativa, podle zájmu těž řidiči) – průkaz o proškolení |
Dle velikosti klienta - počtu účastníků školení a počtu školení |
Zpracování výroční zprávy |
Dle operativních podmínek klienta – počet provozů, tříd ADR apod. |
Vypracování bezpečnostního plánu |
Dle operativních podmínek klienta – počet provozů, tříd ADR apod. |
Zpracování směrnice ADR |
Dle operativních podmínek klienta – počet provozů, tříd ADR apod. |
1x ročně kontrolní audit |
Dle operativních podmínek klienta – počet provozů, tříd ADR apod. |
Řešení mimořádných událostí, zpracování zpráv o mimořádné události |
Operativa |
Varianta II. – paušální částka za kalendářní měsíc
Měsíční paušál zahrnuje činnosti ve stejném rozsahu jako je uvedeno ve variantě I + navíc poradenský servis po telefonu (24 hodin denně 7 dní v týdnu), jednání ve společnosti kdykoliv v rámci řešení mimořádných událostí či na další požádání firmy, spolupráce při vypracování dokumentace týkající se činností, které souvisejí s ADR (pracovní postupy, činnost subdodavatelů apod).
V případě, že nám zašlete Vaší poptávku, rádi Vám zpracujeme cenovou nabídku, která bude upravena pro konkrétní rozsah činností, které jsou pro Vás relevantní a budou naceněny měsíčním paušálem.